Friday, March 28, 2008

生日快乐(HAPPY BIRTHDAY)

v roomate



Because of this cake Memey cheat me..


Terima kasih kepada kawan-kawan yang disayangi, memberi begitu banyak suprise kat saya. Pada hari ini, sepatutnya saya balik college sekali dengan kawan-kawan saya dengan teksi, tetapi pada petang ada mesyuarat selepas kelas, dan latihan gamelan mula pada pukul 230pm, jadi, saya terpaksa tumpang kereta orang lain balik. Saya duduk fikir-fikir siapa yang boleh saya tumpang..oh ya..saya terfikir Memey..haha..jadi saya telefon kat Memey. "hello Memey, nanti pukul berapa balik college?boleh tumpang saya tak?" Memey jawab" er..er..tak ada orang bawa kamu balik kah?er..sebab petang ini ada hal lain nak buat la..boleh tak saya bincang dengan partner-partner? saya jawab"ok la" then "bye bye". Saya pun berasa pelik sedikit, dan saya pun tunggu jawapan daripadanya. Lepas tu, Kelly bagi tau kat saya tak boleh nak tumpang. Masa tu, saya rasa kecewa. Tetapi Kelly bagi tau kat saya suruh kawan lain bawa. Akhirnya, Diba datang untuk bawa saya.

Semasa sampai kat college lebih kurang pukul 2pm, saya betul-betul rasa penat dah, nak tidur kejap sebelum latihan mula. Baru 20minit saya tidur, tiba-tiba Pris jerit kat saya, "hey theng, datang kat bilik kejap, nak bagi tau sesuatu". Saya pun terkejut dan bangun..sampai-sampai kat bilik saja, mereka nyanyi kat saya birthday song dan sediakan kek untuk saya..haha..saya berasa begitu suprise...terima kasih kawan-kawan!! Memey tak nak bawa saya balik sebab nak pergi beli kek kat saya, sebab tu dia bohong saya..haha..

Selepas latihan saya sudah sangat penat..jadi saya tidur sangat awal..tidur, tidur, tidur..apabila sampai 9pm lebih tiba-tiba ada orang ketuk pintu saya dengan kuat, saya terkejut lagi, buka pintu saja roomate saya, qian qian, ina, ruhi, mila dan kelly berada di luar, mereka membawa kek sekali dan nyanyi birthday song kat saya, haha..mereka suprise saya lagi..

Saya sengaja menulis blog ini dalam melayu sebab kebanyakan kawan-kawan bagi suprise kat saya adalah melayu..but got chinese too..Kelly, Jia Ling, Qian Qian and Pris. Thank you so much friends..

I really feel so happy during my birthday..(*v*)

2 comments:

~~mIa~~ said...

hepi befday..
mana aci guna adiah befday awal2 lagi..
lepas tu,lupe ucap thanxx kat pris plak..
tak aci.. tak aci...
hehe
tapi bestla kek..
yumyum..
len kali tlg beli kek aiskrim tu lagi yer..
yummy!!

CeLiNe said...

ei,budak,tu bkn kek ice cream la..kelly bg kat sy,jd guna ja lah..wahahaha..thanxxxxx byk byk hadiah tu..hehe..i like it..